به دلیل عدم پشتیبانی پژو پارس از استانداردهای ۸۵گانه، ایران خودرو تصمیم به ایجاد تغییرات جدید در این محصول قدیمی گرفت تا دوباره امکان تولید مجدد آن فراهم شود ولی تصاویری که از خط تولید این خودرو به بیرون درز کرده نشان می دهد که پارس محبوب دهه های گذشته فیس لیفت زیبایی ندارد.
چراغ های قدیمی پژو پارس قابلیت تنظیم ارتفاع از داخل کابین را نداشت و به همین دلیل نیز نمی توانست استانداردهای جدید مربوط به چراغ های جلو را پاس کند.
از طرفی سپرهای این خودرو نیز نمی توانست استانداردهای جدید مربوط به عابر پیاده را پاس کند و به همین دلیل ایران خودرو از سازمان استاندارد فرصت خواست تا تغییرات مد نظرش را بر روی چراغ و سپر ایجاد کند و لذا برای رفع این مشکل تصمیم گرفته شد تا چراغ های جلوی پارس با چراغ های وانت آریسان که قابلیت تنظیم از داخل کابین را دارد تعویض شود.
در ادامه استاندار سازی سپر جلوی پارس فیس لیفت نیز با سپر آریسان جابجا شد و ایران خودرو تصمیم گرفت تا با کمی تغییر در سپر آریسان، مه شکن و دی لایت پارس را در آن جانمایی کند.
بر اساس این گزارش سپر عقب پژو پارس نیز کمی تغییر کرده و دیگر خبری از نوار مشکی رنگ روی آن به چشم نمی خورد. همچنین برای هماهنگی دیگر قسمت ها با سپر جلو و عقب زه درها نیز حذف شده است.
در نهایت برای پاس کردن استاندار های جدید پروژه فیس لیفت یکی از محبوب ترین خودروهای ایران به شکل ضعیف انجام شد تا احتمالاً پس از تحویل، با موج بزرگی از نارضایتی مشتریان نسبت به ظاهر این خودرو رو به رو شویم.
این پروژه فیس لیفت را می توان با تغییراتی که سال ها قبل برای زانتیا به وجود آمده بود برابر دانست زیرا آن تغییرات نیز موجب زشت شدن خودروی زانتیا در آن زمان شده بود.ا